Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Εργαστηρίου στο Επιμορφωτικό Βιωματικό Σεμινάριο του ΕΟΠΠΕΠ

Επιμορφωτικό Σεμινάριο ΕΟΠΠΕΠ 2025

Στιγμιότυπο από το επιμορφωτικό σεμινάριο στον ΕΟΠΠΕΠ, 31 Οκτωβρίου 2025

Παρασκευή, 31 Οκτωβρίου 2025 (09:00–17:00)

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου «Ευρωπαϊκές Προτεραιότητες στη Συμβουλευτική Καριέρα – Η Δικτύωση στο Επίκεντρο», που πραγματοποιήθηκε στις 30–31 Οκτωβρίου 2025 στον ΕΟΠΠΕΠ, το Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης & Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του ΕΚΠΑ συμμετείχε ενεργά υλοποιώντας το Επιμορφωτικό Βιωματικό Σεμινάριο για Συμβούλους Σταδιοδρομίας & Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

Θεματικές Ενότητες

  • Ενότητα Α: Εργαλεία Αγωγής Σταδιοδρομίας του ΕΟΠΠΕΠ
  • Ενότητα Β: Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού του ΕΟΠΠΕΠ – Εργαλεία Europass

Στόχοι

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η ενδυνάμωση των επαγγελματιών ΣυΕΠ στην αξιοποίηση των εργαλείων της Εθνικής Πύλης Δια Βίου Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας και της Εθνικής Πύλης Europass του ΕΟΠΠΕΠ. Οι συμμετέχοντες εκπαιδεύτηκαν βιωματικά στον σχεδιασμό και την αξιολόγηση δράσεων αγωγής σταδιοδρομίας, καθώς και στη συμβουλευτική χρήση των εργαλείων αξιολόγησης και τεκμηρίωσης δεξιοτήτων.

Εισηγήτριες

  • Αικατερίνη Αργυροπούλου — Αναπλ. Καθηγήτρια, Διευθύντρια Εργαστηρίου & ΠΜΣ «Συμβουλευτική, Επαγγελματικός Προσανατολισμός και Διά Βίου Μάθηση»
  • Ολυμπία Χαϊδεμενάκη — Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων & Σύμβουλος Σταδιοδρομίας – Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Επιστημονική Συνεργάτιδα του Εργαστηρίου
  • Ασπασία Καραβία — Νομικός, Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού & Σταδιοδρομίας MSc, Υποψήφια Διδάκτορας ΕΚΠΑ, Επιστημονική Συνεργάτιδα του Εργαστηρίου

👉 confsyep.gr


NICE Academy 2026 Banner

🎓 NICE Academy 2026 στην Αθήνα!

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε ότι το Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης & Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του ΕΚΠΑ θα έχει την τιμή να διοργανώσει το NICE Academy 2026, που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 16–19 Σεπτεμβρίου 2026! ✨

🎯 Θέμα: Social Justice and Eco-Wellbeing in Career Guidance

Η Ελλάδα θα φιλοξενήσει ένα από τα σημαντικότερα διεθνή γεγονότα στον χώρο της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας, προωθώντας τη βιώσιμη ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη και την ευημερία. 🌱🌍

📍 Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες!

🔗 Διαβάστε περισσότερα στο hub.uoa.gr

Βιωματικά Εργαστήρια Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας
για Γονείς, Εκπαιδευτικούς και Επαγγελματίες

Το Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του ΕΚΠΑ αναλαμβάνει την πρωτοβουλία, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2025–2026, να υλοποιήσει έναν κύκλο Βιωματικών Εργαστηρίων προσωπικής και επαγγελματικής ενδυνάμωσης για επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς, γονείς και κάθε ενδιαφερόμενο, με σύγχρονη και στοχευμένη θεματολογία που αφορά τη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.

Τα εργαστήρια θα πραγματοποιούνται μία φορά τον μήνα, απογευματινές ώρες, με διάρκεια 2 ωρών, εξ αποστάσεως. Κάθε εργαστήριο είναι ανεξάρτητο ως προς τη θεματολογία και τη στοχοθέτησή του, με έμφαση στη βιωματική εμπειρία, τον αναστοχασμό και την εφαρμογή των γνώσεων στην πράξη.
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 20 άτομα.

Πρόγραμμα Εργαστηρίων (Οκτώβριος 2025 – Μάιος 2026)

ΗμερομηνίαΏραΤίτλοςΕκπαιδευτές
29 Οκτωβρίου 20257–9 μ.μ.Πλοήγηση σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταμορφώνεται. Από την τεχνολογία και την κλιματική αλλαγή ως τις δεξιότητες του μέλλοντος: Πώς οι επαγγελματικές επιλογές και η προσωπική ανάπτυξη ευθυγραμμίζονται με τη νέα πραγματικότητα;
Περίληψη

Στη σημερινή πραγματικότητα οι νέοι καλούνται να πάρουν αποφάσεις για τη σταδιοδρομία τους στο εδώ και τώρα, χωρίς όμως να υπάρχουν πλέον τα σταθερά δεδομένα με τα οποία λάμβαναν αποφάσεις οι προηγούμενες γενιές. Η ερώτηση έτσι “ποιο επάγγελμα έχει μέλλον” γίνεται πιο σχετική από ποτέ και η απάντηση πιο πολύπλοκη, αλλά και πιο ενδιαφέρουσα από ότι θα μπορούσαμε ίσως να έχουμε φανταστεί. Σε αυτό το εργαστήριο θα συζητήσουμε τις τάσεις τις αγοράς εργασίας, τον ρόλο του επαγγελματικού προσανατολισμού και των σημαντικών άλλων και θα προσπαθήσουμε να δώσουμε απάντηση στο τι μπορούμε να κάνουμε εμείς, ως γονείς, εκπαιδευτικοί και σύμβουλοι ώστε να εξοπλίσουμε τους νέους ανθρώπους με τα εφόδια που τους είναι απαραίτητα για μια σταδιοδρομία με βιωσιμότητα και μια ζωή που θα τους προσφέρει ικανοποίηση

Ασπασία Καραβία, Ολυμπία Χαϊδεμενάκη
19 Νοεμβρίου 20257–9 μ.μ.Ακροβατώντας ανάμεσα στον Ρεαλισμό και το Όνειρο: Πώς μπορούν οι γονείς να στηρίξουν τους εφήβους στην εκπαιδευτική και επαγγελματική τους ανάπτυξη, χωρίς να γίνονται παρεμβατικοί;
Περίληψη

Η στήριξη των εφήβων στην εκπαιδευτική και επαγγελματική τους ανάπτυξη μοιάζει σαν να περπατάμε πάνω σε τεντωμένο σκοινί, ισορροπώντας ανάμεσα στην αγωνία μας για το μέλλον τους και στην ανάγκη τους να ακολουθήσουν τα δικά τους όνειρα. Σε αυτό το βιωματικό εργαστήριο, γονείς και επαγγελματίες θα συζητήσουμε πώς να ισορροπούμε ανάμεσα στην υποστήριξη και την ανεξαρτησία των εφήβων, ώστε να τους βοηθήσουμε να ανακαλύψουν και να καλλιεργήσουν τα ταλέντα και τα όνειρά τους, χωρίς να περιορίζουν την ελευθερία τους. Μέσα από βιωματικές ασκήσεις θα στοχεύσουμε στο πώς θα βοηθήσουμε τους νέους να δημιουργήσουν έναν προσωπικό χάρτη πορείας που θα συνδέει τα όνειρά τους με επόμενα βήματα και διαδρομές μάθησης, μετατρέποντας το όραμα σε εφαρμόσιμο σχέδιο δράσης με σεβασμό στην αυτονομία τους.

Μυρσίνη Πυκνή, Έφη Αλεξίου
17 Δεκεμβρίου 20257–9 μ.μ.Οι νέοι εργαζόμενοι μπροστά στις προκλήσεις της σταδιοδρομίας. Αναγνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες της γενιάς Ζ στη συμβουλευτική σταδιοδρομίας.
Περίληψη

H Γενιά Ζ (Zoomers) δεν γνώρισε τον κόσμο χωρίς τις νέες τεχνολογίες. Οι νέοι εργαζόμενοι έρχονται σε επαφή με πρωτόγνωρες συνθήκες εργασίας, όπου οι παραδοσιακές σπουδές δεν αρκούν. Η κατανόηση των αναγκών και των προσδοκιών αυτής της γενιάς είναι καθοριστική για την ουσιαστική υποστήριξή τους. Σ' αυτό το εργαστήριο θα σταθούμε στις προκλήσεις της αγοράς εργασίας, τις εργασιακές μεταβάσεις, θα συζητήσουμε τον ρόλο, τη σημασία της συμβουλευτικής σταδιοδρομίας και θα έρθουμε σε επαφή με βιωματικές ασκήσεις αλλά διάφορες πρακτικές, ώστε να είναι σε θέση οι νέοι να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις του εργασιακού χώρου.

Αναστασία Βρεττού, Ολυμπία Χαϊδεμενάκη
21 Ιανουαρίου 20267–9 μ.μ.Το παιδί μου είναι καλλιτεχνικός τύπος. Πώς θα ζήσει; Αντιμετωπίζοντας τη δημιουργική φύση με ρεαλιστικό τρόπο στη σταδιοδρομία.
Περίληψη

Τα δημιουργικά παιδιά, τα παιδιά με ικανότητες και ενδιαφέρον για την τέχνη, αντιμετωπίζουν συχνά δυσκολίες στον επαγγελματικό προσανατολισμό. Από τη μία έχουν αυθεντικό και έντονο καλλιτεχνικό ενδιαφέρον, από την άλλη βιώνουν ανασφάλεια, αμφιβολία και -όχι σπάνια- αντιδράσεις από το οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον. Ένα εργαστήριο που αφουγκράζεται τις αγωνίες για το μέλλον των παιδιών, που συζητά τις εναλλακτικές που μπορεί να υπάρχουν και προτείνει τρόπους διαχείρισης καλλιτεχνικών ανησυχιών κάθε είδους, αλλά και των συγκρούσεων που μπορεί να προκύπτουν σχετικά, τόσο στις ενδοοικογενειακές σχέσεις, όσο και εσωτερικά, στα παιδιά που νιώθουν ότι αυτό που επιθυμούν είναι “λάθος”.

Ασπασία Καραβία, Ολυμπία Χαϊδεμενάκη
11 Φεβρουαρίου 20267–9 μ.μ.Ενισχύοντας την επαγγελματική ανάπτυξη στο δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο. Ο ρόλος των γονέων, του σχολείου και των συμβούλων σταδιοδρομίας.
Περίληψη

Η επαγγελματική ανάπτυξη ξεκινά πολύ νωρίτερα από το λύκειο και τη στιγμή της επιλογής σχολής. Σήμερα, που είμαστε όλοι - γονείς, εκπαιδευτικοί, σύμβουλοι- πολύ πιο συνειδητοποιημένοι σε σχέση με τον ρόλο που μπορεί να παίξει η δική μας συμπεριφορά, μήπως έχει νόημα να συζητήσουμε σοβαρά το τι μπορούμε να κάνουμε (ή να μην κάνουμε) ώστε να βοηθήσουμε τα παιδιά να περάσουν ομαλά από τη διαδικασία λήψης απόφασης και να λάβουν αποφάσεις για τη σταδιοδρομία που θα τους προσφέρουν ικανοποίηση και ισορροπία; Μέσα σε ένα κόσμο που αλλάζει με πρωτόγνωρους ρυθμούς και με τη σταδιοδρομία να διαμορφώνεται σε μια ατομική πορεία μέσα στο χάος, η αναγνώριση των στοιχείων που παίζουν ρόλο και επηρεάζουν τη σταδιοδρομία σε κάθε στάδιο επαγγελματικής ανάπτυξης μπορεί να ανακουφίσει το στρες για τη λήψη της “σωστής” απόφασης και να δώσει ιδέες με πρακτική εφαρμογή για όλες τις ηλικίες.

Ασπασία Καραβία, Αχιλλέας Γιανέλλος
18 Μαρτίου 20267–9 μ.μ.Δεξιότητες σταδιοδρομίας: καλλιεργώντας προσόντα που έχουν σημασία, πέρα και πάνω από τις τεχνικές γνώσεις και τα πτυχία.
Περίληψη

Επικοινωνία, συνεργασία, προσαρμοστικότητα, ενσυναίσθηση, δημιουργικότητα, αυτογνωσία, διαχείριση αλλαγής: το βιωματικό εργαστήριο «Δεξιότητες σταδιοδρομίας» προσκαλεί επαγγελματίες, εκπαιδευτικούς, γονείς και κάθε ενδιαφερόμενο να ανακαλύψουν και να ενδυναμώσουν τις δεξιότητες που μεταμορφώνουν την καθημερινή επαγγελματική και προσωπική ζωή. Με πρακτικές τεχνικές, εργαλεία και νέες οπτικές, καλλιεργούμε αυτό που δεν διδάσκεται εύκολα… αλλά κάνει τη διαφορά. Ένα βιωματικό εργαστήριο για όσους επιθυμούν να στηρίξουν τους νέους, αλλά και τον εαυτό τους στην ανάπτυξη ουσιαστικών δεξιοτήτων σταδιοδρομίας — μέσα από την ίδια την καθημερινότητα.

Νέλλη Μπέλκη, Ειρήνη Ανδριώτη
22 Απριλίου 20267–9 μ.μ.Καθοδηγώντας ή καθοδηγούμενοι; Η Τεχνητή Νοημοσύνη ως σύμμαχος στην επαγγελματική πορεία.
Περίληψη

Σ’ αυτό το διαδραστικό online εργαστήριο θα διερευνήσουμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μετασχηματίζει τη συμβουλευτική σταδιοδρομίας και τον τρόπο που σχεδιάζουμε την επαγγελματική μας πορεία. Θα συζητήσουμε τις ευκαιρίες που ανοίγει, αλλά και τους περιορισμούς ή τους κινδύνους που ενέχει και που είναι σημαντικό να γνωρίζουμε για να είμαστε σε θέση να την αξιοποιήσουμε στο μέγιστο δυνατό. Με στόχο την πρακτική υποστήριξη και εξοικείωση με ένα καινούριο πεδίο, οι συμμετέχοντες θα πλοηγηθούν σε εργαλεία και εφαρμογές που μπορούν να αξιοποιήσουν στην επαγγελματική τους πρακτική και στον προσωπικό τους επαγγελματικό σχεδιασμό, ενισχύοντας τους ορίζοντές τους ως γονείς, εκπαιδευτικοί ή/και σύμβουλοι, αλλά και αποφεύγοντας παγίδες.

Ολυμπία Χαϊδεμενάκη, Αναστασία Βρεττού
13 Μαΐου 20267–9 μ.μ.Η γυναικεία οπτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό. Ενδυναμώνοντας κορίτσια και γυναίκες για μια σταδιοδρομία με νόημα.
Περίληψη

Αυτό το εργαστήριο θα εστιάσει στις μοναδικές προκλήσεις που συναντούν τα κορίτσια και οι γυναίκες στην πορεία της επαγγελματικής τους ανάπτυξης, όπως έμφυλα στερεότυπα, μισθολογικό χάσμα, δυσκολίες συνδυασμού επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής και έλλειψη υποστηρικτικών δικτύων. Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, συζήτηση και ανταλλαγή εμπειριών, οι συμμετέχοντες/ουσες θα γνωρίσουν στρατηγικές ενδυνάμωσης και υποστήριξης, με έμφαση στη δύναμη του mentorship και του coaching, καθώς η διεθνής βιβλιογραφία επιβεβαιώνει ότι προγράμματα mentoring, coaching και στοχευμένου επαγγελματικού προσανατολισμού αυξάνουν τις πιθανότητες ένταξης και ανέλιξης των γυναικών σε τεχνικούς και ηγετικούς ρόλους. Παράλληλα, θα εργαστούμε σε τεχνικές καλλιέργειας ηγετικών δεξιοτήτων που ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, την ανάληψη πρωτοβουλιών και τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος, όπου προάγεται η ισότητα και η διαφοροποίηση. Στόχος είναι οι συμμετέχοντες/ουσες –είτε είναι επαγγελματίες, εκπαιδευτικοί, γονείς ή άνθρωποι με ενδιαφέρον για τη Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό– να αποκομίσουν όχι μόνο βαθύτερη κατανόηση των έμφυλων προκλήσεων, αλλά και πρακτικά εργαλεία που μπορούν να εφαρμόσουν στην προσωπική και επαγγελματική τους ζωή, προκειμένου να βιώσουν την ικανοποίηση που τους αξίζει!

Νέλλη Μπέλκη, Έφη Αλεξίου

Κόστος Προγράμματος

  • Επιλογή 1: 50€ ανά εργαστήριο
  • Επιλογή 2: 320€ για το πακέτο 8 εργαστηρίων (40€/εργαστήριο)
📄 Κατεβάστε το πρόγραμμα σε PDF

🎉 Έγκριση Χρηματοδότησης Erasmus+ 2025

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια το Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας ανακοινώνει την έγκριση της πρότασής του στο πλαίσιο του Erasmus+ 2025 στον Τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης.

📘 Το έργο με τίτλο Building Relationships, Inspiring Development, Guiding Empowerment and Sustainability – BRIDGES στοχεύει να “χτίσει γέφυρες” βιώσιμης επαγγελματικής ανάπτυξης για μαθητές σχολείων απομακρυσμένων περιοχών σε Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία.

🌍 Σκοπός μας είναι να συμβάλουμε στη διαμόρφωση καινοτόμων συμβουλευτικών πρακτικών που θα ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες των τοπικών κοινοτήτων και θα μπορούν να εφαρμοστούν αποτελεσματικά στην περιφέρεια.

🤝 Η συνεργασία μας με το Γυμνάσιο Ιθάκης, το IES AL Baytar στο Benalmádena της Ισπανίας και το Istituto Comprensivo S. Bagolino στο Alcamo της Σικελίας αποτελεί για εμάς πολύτιμη ευκαιρία: να υποστηρίξουμε μαθητές και εκπαιδευτικούς που λειτουργούν σε περιβάλλοντα με περιορισμένους πόρους και επιλογές επαγγελματικού προσανατολισμού.

🙏 Ένα θερμό ευχαριστώ στο Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (IKY / State Scholarships Foundation) για τη θετική αξιολόγηση της πρότασής μας. Ανυπομονούμε να συμβάλουμε, μαζί με τους εταίρους μας, στην εθνική και ευρωπαϊκή διάσταση του έργου και να δώσουμε νέες προοπτικές στους νέους που το χρειάζονται περισσότερο.

🔗 https://www.iky.gr/erasmus/

🎤 Ομιλία στην Επιμορφωτική Ημερίδα Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Η κα. Κατερίνα Αργυροπούλου, Διευθύντρια του Εργαστηρίου Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του ΕΚΠΑ, μίλησε για τις ευκαιρίες απασχόλησης και τη σύνδεση με την τοπική κοινωνία κατά τη διάρκεια της επιμορφωτικής ημερίδας Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά.

📚 Η επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας/Επαγγελματικού Προσανατολισμού στη Σχολική Κοινότητα», πραγματοποιήθηκε στην Ιωνίδειο Σχολή, με ιδιαίτερη έμφαση στα επαγγέλματα που σχετίζονται με τη ναυτιλία.

🌊 Με επίκεντρο τα επαγγέλματα που σχετίζονται με τη ναυτιλία, η κα. Αργυροπούλου ανέδειξε τη σημασία της επαγγελματικής καθοδήγησης και της σύνδεσης των μαθητών με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

📺 Παρακολουθήστε περισσότερα στη συνέντευξή της στην εκπομπή ΕΝΘΕΤΟ ΠΑΙΔΕΙΑ / ERTNEWS.

Δείτε τη συνέντευξη

19.05.2025: Βράβευση του Εργαστηρίου Συμβουλευτικής του ΕΚΠΑ από την UNESCO Πειραιώς & Νήσων

Απονομή επαίνουΗ Επιστημονική ΟμάδαΣτιγμιότυπο εκδήλωσης

🌍📚 Με μεγάλη χαρά και τιμή, η Επιστημονική Ομάδα του Εργαστηρίου Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας του ΕΚΠΑ βραβεύτηκε από τον Όμιλο για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων και τον διεθνή οργανισμό International Action Art, για την κοινωνική και εκπαιδευτική της προσφορά στις νησιωτικές περιοχές της χώρας μας.

🏛 Η απονομή πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025 στο Κέντρο Πολιτισμού «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη» στον Πειραιά, από τον κ. Ιωάννη Μαρωνίτη, Πρόεδρο του Ομίλου, και την κ. Καλλιόπη Χαβιάρα, Διευθύντρια του Παιδαγωγικού Τμήματος – International Action Art.

💬 Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η κοινωνική δράση του Εργαστηρίου «Διερεύνησε, Σχεδίασε, Δράσε για τη Σταδιοδρομία σου!», η οποία υλοποιείται με συνέπεια από το 2019 σε σχολεία των Κυκλάδων, Επτανήσων, Βορείου Αιγαίου και Δωδεκανήσων.

👩‍🏫 Την Επιστημονική Ομάδα του Εργαστηρίου συγκροτούν οι κ.κ. Αναπλ. Καθηγήτρια Κατερίνα Αργυροπούλου, Ασπασία Καραβία, Πηνελόπη Μπέλκη, Ολυμπία Χαϊδεμενάκη και Αναστασία Βρεττού, οι οποίες υπηρετούν με πάθος, συνέπεια και δημιουργικότητα το όραμα για ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών και μαθητριών στην επαγγελματική καθοδήγηση.

🙏 Ευχαριστούμε θερμά για την αναγνώριση! Συνεχίζουμε με έμπνευση και ευθύνη!

✨ Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στον κ. Ιωάννη Μαρωνίτη, Πρόεδρο του Ομίλου για την UNESCO Πειραιώς και Νήσων, Γενικό Πρόεδρο του International Action Art και Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής και Βόρειας Αμερικής Ομοσπονδίας Ομίλων και Συλλόγων για την UNESCO, καθώς και στην κ. Καλλιόπη Χαβιάρα, για την εμπιστοσύνη και την ουσιαστική συμβολή τους στην ανάδειξη του έργου μας.

Διερεύνησε – Σχεδίασε – Δράσε για τη σταδιοδρομία σου!


Εργαστήριο Συμβουλευτικής Επιστήμης και Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας